Monday, July 09, 2012

Ayla Kamaroffa : Bicara Cinta Semasa Muda

Dari Rusia datang ke Malaysia
Hanya sekadar untuk bersuka ria
Bersama-sama rakan senegara
Entah di mana pula silapnya
Aku jatuh cinta pandang pertama
Walaupun aku sudah punya teman istimewa
Tiada guna jika di soal semula
Jika sudah di takdirkan Tuhan Yang Maha Esa
Terpaksa aku putuskan perhubungan kita
Biarpun engkau tidak rela terima...

Di islamkan aku sebaris kalimah mulia
Bersaksikan imam Masjid Negara
Di hadapan bakal ibubapa mentua
Doa kupanjatkan kepada Allah Azzawajalla
Rasa syukur tidak terhingga
Tanpa ada syak wasangka
Terbina iman dan juga taqwa
Itu yang aku percaya...

Kini aku sudah di mamah usia
Namun aku merasa hidup lebih bahgia
Bersama si dia, orang ketiga
Maafkan aku kerana membuat kau kecewa
Aku hanya manusia biasa
Lemah dengan rayuan manja...



No comments:

Post a Comment